260411

Har idag fotat till en fotouppgift där vi skulle göra en pastisch, parafras eller ett plagiat av valfri fotograf. Jag valde att pastischera Kenneth Sortland Myklebust's verk "Flour - Walk with me", resultatet av dagens fotosession blev jag skapligt nöjd med!











150411

Varit en helcrazy vecka med tyska "utbytesstudenter"(?) på besök. På grund av detta, eller tack vare(?) detta, har jag gott som bott hos Hanna tisdag till och med idag. Har haft kort och gott fullt upp med att hitta på saker med våra tyska vänner, och det blev inte riktigt som jag tänkt mig när det gällde kamerans delaktighet i det hela. Det har varit Skansen, stadstripp, bio, tur till centrum, en hejdundrans avslutningsfest på torsdagskvällen och mycket mer. De är nu på väg tillbaka till sitt hemland och jag kommer inte kunna undgå att sakna de små folken. Som tur är är det bara cirka två veckor kvar tills vi ses igen då det är vår tur att hälsa på dom.
Veckan får summeras i bild av Dexter och lite av Sven då det är i princip den enda bild jag hittade i kameran från denna vecka, men det duger gott och väl.


Baka baka liten kaka




030411

Sitter och kollar igenom bilder från ungefär fem år tillbaka. Vet inte om man ska skratta eller gråta, tror jag ska köra på en blandning.


Italien -07






260411

Har idag fotat till en fotouppgift där vi skulle göra en pastisch, parafras eller ett plagiat av valfri fotograf. Jag valde att pastischera Kenneth Sortland Myklebust's verk "Flour - Walk with me", resultatet av dagens fotosession blev jag skapligt nöjd med!











150411

Varit en helcrazy vecka med tyska "utbytesstudenter"(?) på besök. På grund av detta, eller tack vare(?) detta, har jag gott som bott hos Hanna tisdag till och med idag. Har haft kort och gott fullt upp med att hitta på saker med våra tyska vänner, och det blev inte riktigt som jag tänkt mig när det gällde kamerans delaktighet i det hela. Det har varit Skansen, stadstripp, bio, tur till centrum, en hejdundrans avslutningsfest på torsdagskvällen och mycket mer. De är nu på väg tillbaka till sitt hemland och jag kommer inte kunna undgå att sakna de små folken. Som tur är är det bara cirka två veckor kvar tills vi ses igen då det är vår tur att hälsa på dom.
Veckan får summeras i bild av Dexter och lite av Sven då det är i princip den enda bild jag hittade i kameran från denna vecka, men det duger gott och väl.


Baka baka liten kaka




030411

Sitter och kollar igenom bilder från ungefär fem år tillbaka. Vet inte om man ska skratta eller gråta, tror jag ska köra på en blandning.


Italien -07