260812

Är härmed hemma efter ännu en otroligt mysig vecka med mamma i Blekinge. Kom egentligen hem igår vid 17-tiden, men det första jag gjorde var att åka iväg till min pojke, och som jag har saknat honom! Denna gången följde faktiskt kameran med, till skillnad från förra gången då jag blev hemskt sur över att jag lämnat den hemma. Men blev det något fotande? Nope. Det enda som blev var fyra bilder på cupcakesen jag gjorde till mormor på hennes födelsedag (grattis, ännu igen!!) som var "huvudattraktionen" denna vecka. Tur att det inte var sista gången jag besökte Blekinge!
 

Omaha


Jonna

Picknick på Djurgården igår med fina människor, bland andra Jonna som fick spontanmodella lite snabbt. Jonna ska flytta till Linköping och bli läkare, så det blir slut på mitt ständiga Jonna-tjat snart. Får hitta något annat offer för mig och min kamera. Farväl Jonna...
(Nä, inte farväl. Mig blir du inte av med så lätt, dock kommer jag sakna att ha någon att slå i huvudet med reflexskärmen...)
 
För musen över bilden för svartvit version

Maxad kärlek

Hade tråkigt och kollade runt på lite gamla bilder och fann dessa på mormor och morfar från deras 40e bröllopsdag (som jag för övrigt letade efter till föregående inlägg men inte hittade). Är dom inte underbart fina, så säg?
 
 

260812

Är härmed hemma efter ännu en otroligt mysig vecka med mamma i Blekinge. Kom egentligen hem igår vid 17-tiden, men det första jag gjorde var att åka iväg till min pojke, och som jag har saknat honom! Denna gången följde faktiskt kameran med, till skillnad från förra gången då jag blev hemskt sur över att jag lämnat den hemma. Men blev det något fotande? Nope. Det enda som blev var fyra bilder på cupcakesen jag gjorde till mormor på hennes födelsedag (grattis, ännu igen!!) som var "huvudattraktionen" denna vecka. Tur att det inte var sista gången jag besökte Blekinge!
 

Omaha


Jonna

Picknick på Djurgården igår med fina människor, bland andra Jonna som fick spontanmodella lite snabbt. Jonna ska flytta till Linköping och bli läkare, så det blir slut på mitt ständiga Jonna-tjat snart. Får hitta något annat offer för mig och min kamera. Farväl Jonna...
(Nä, inte farväl. Mig blir du inte av med så lätt, dock kommer jag sakna att ha någon att slå i huvudet med reflexskärmen...)
 
För musen över bilden för svartvit version

Maxad kärlek

Hade tråkigt och kollade runt på lite gamla bilder och fann dessa på mormor och morfar från deras 40e bröllopsdag (som jag för övrigt letade efter till föregående inlägg men inte hittade). Är dom inte underbart fina, så säg?