280611

Ännu en bild från fotograferingen 22/06


240611

Glad midsommar! :)
Årets jordgubbstårta fotad med mobilen osv, mums!

230611

Från gårdagens fotosession




FML!!!1

Jag är fattig, ruinerad, samtidit som jag är i stort behov av pengar!
Jag tvivlar på mina planer efter gymnasiet, främst pga ekonomin, och det är bara ett år kvar.
Min mobil är trasig.
Jag saknar människor.
Det (ös)regnar och har i princip gjort det i en vecka och jag som vill sola och ska på konsert ikväll.
Min iPods minne är fullt och jag har hur mycket musik som helst som jag fortfarande vill ha in.
Jag börjar bli sjuk
osv...

FML BIG TIME!!!
edit: Konserten blev hur jävla (ursäkta?) bra som helst trots att vi blev väldigt blöta...

080611

Från Blekinge




070611

Hemma från Blekinge där jag var med Ella (på bild) och Jonna. Underbart ställe, I'll be back...


020611

BLEKINGE!

hemma 6/6

280611

Ännu en bild från fotograferingen 22/06


240611

Glad midsommar! :)
Årets jordgubbstårta fotad med mobilen osv, mums!

230611

Från gårdagens fotosession




FML!!!1

Jag är fattig, ruinerad, samtidit som jag är i stort behov av pengar!
Jag tvivlar på mina planer efter gymnasiet, främst pga ekonomin, och det är bara ett år kvar.
Min mobil är trasig.
Jag saknar människor.
Det (ös)regnar och har i princip gjort det i en vecka och jag som vill sola och ska på konsert ikväll.
Min iPods minne är fullt och jag har hur mycket musik som helst som jag fortfarande vill ha in.
Jag börjar bli sjuk
osv...

FML BIG TIME!!!
edit: Konserten blev hur jävla (ursäkta?) bra som helst trots att vi blev väldigt blöta...

080611

Från Blekinge




070611

Hemma från Blekinge där jag var med Ella (på bild) och Jonna. Underbart ställe, I'll be back...


020611

BLEKINGE!

hemma 6/6