170112

Datorn har varit ur funktion ett tag. Brb, satt säga.

Baka, baka liten kaka.

Idag blev det bullbak. Simple as that. Somnade dessutom runt 24 igår, och vaknade vid 7.30 (pigg som en ärta, hade dock klockan på 8.15 eftersom hästarna väntade) idag vilket är heeeelt o-Troligt (!) med tanke på att min dygnsrytm senaste veckan varit att somna runt 6 och vakna cirkus 13. Bra gjort, Jempa.
Nu taggar vi järnet för kalkonunge (aka kyckling som skulle varit kalkon men vi orkade inte vänta med mat 2-3 dagar på att den skulle hinna tina) med hasselbackspotäter, sås och sallad. Hur grymt är inte det?! Jo det ska jag säga er... helgrymt!



Stenkul!

Idag hade vi en stenkul middag. Ja. Ensam hemma med bror, mamma och hunden då pappa är i Skåneland. Det är vid såna här tillfällen vi satsar på att ha lite extra kul. Som idag då vi lagade vår middag själva, vid middagsbordet, på en sten. Riktigt roligt må jag säga. Till detta sallad och potatisgratäng, mums!




Fml

Det där med matematik, och fysik för den delen... jag orkar inte med det och ändå hade jag tänkt gå vidare till KTH. Hur tänkte jag där?! Hur som helst, ETT prov kvar i matten, nu gäller det bara att bestämma sig för om man ska klara sig eller lite mer än så. Nationella prov i mitt hjärta.


För alla nyfikna, och onyfikna...

I paketet låååg...TiKei-produkter!
12 tester (2 concealers, 2 rouger, 8 ögonskuggor/highlights varav två gratistester), en ultimate kabuki, en eye kabuki, en foundation samt en Multitasking Primer & Veil.
Festligt!



Jag har fastnat för det här med mobilbilder, lusten att plocka fram en fet systemkamera så fort någonting händer finns inte riiiiktigt där just nu.

050112

Paket i brevlådan, alltid lika spännande!
Nu ska jag springa och kika vidare på det galna livet i O.C, minst lika spännande det.


170112

Datorn har varit ur funktion ett tag. Brb, satt säga.

Baka, baka liten kaka.

Idag blev det bullbak. Simple as that. Somnade dessutom runt 24 igår, och vaknade vid 7.30 (pigg som en ärta, hade dock klockan på 8.15 eftersom hästarna väntade) idag vilket är heeeelt o-Troligt (!) med tanke på att min dygnsrytm senaste veckan varit att somna runt 6 och vakna cirkus 13. Bra gjort, Jempa.
Nu taggar vi järnet för kalkonunge (aka kyckling som skulle varit kalkon men vi orkade inte vänta med mat 2-3 dagar på att den skulle hinna tina) med hasselbackspotäter, sås och sallad. Hur grymt är inte det?! Jo det ska jag säga er... helgrymt!



Stenkul!

Idag hade vi en stenkul middag. Ja. Ensam hemma med bror, mamma och hunden då pappa är i Skåneland. Det är vid såna här tillfällen vi satsar på att ha lite extra kul. Som idag då vi lagade vår middag själva, vid middagsbordet, på en sten. Riktigt roligt må jag säga. Till detta sallad och potatisgratäng, mums!




Fml

Det där med matematik, och fysik för den delen... jag orkar inte med det och ändå hade jag tänkt gå vidare till KTH. Hur tänkte jag där?! Hur som helst, ETT prov kvar i matten, nu gäller det bara att bestämma sig för om man ska klara sig eller lite mer än så. Nationella prov i mitt hjärta.


För alla nyfikna, och onyfikna...

I paketet låååg...TiKei-produkter!
12 tester (2 concealers, 2 rouger, 8 ögonskuggor/highlights varav två gratistester), en ultimate kabuki, en eye kabuki, en foundation samt en Multitasking Primer & Veil.
Festligt!



Jag har fastnat för det här med mobilbilder, lusten att plocka fram en fet systemkamera så fort någonting händer finns inte riiiiktigt där just nu.

050112

Paket i brevlådan, alltid lika spännande!
Nu ska jag springa och kika vidare på det galna livet i O.C, minst lika spännande det.