It's like wishing for rain as I stand in the desert




Lika bra som för flera år sedan:

♫ Ron Pope - A drop in the ocean

Du är som att andas för

♫ Petter ft Veronica Maggio - Längesen

Back to 08

Kom hem igår kväll strax innan 12 efter en otroligt intressant, men ack så mysig, tripp till Köpenhamn med jenterna. Detajler och bilder lär förhoppningsvis dyka upp lite senare.
Take care.

Danmark

Nu, om ca. 7 timmar sitter jag på ett tåg (förhoppningsvis) på väg mot Danmark med några av mina tjejer. Åker dit utan kameran dock, men hittar väl åtminstoe en kompaktkamera i någon väska som jag kan stjäla lite, så något ska jag nog kunna fixa. Hemma på onsdag kväll, får se hur allt går tills dess.
Tjing!

Jay Smith

Jay Smith's första ute. Jag är som sagt helt såld på honom!

♫ Jay Smith

dagen efter Dagen

Kanske lite sen hälsning, men vad gör det? God jul, gott folk!




Årets julklappar: Världens mysigaste filt (mamma fick en av samma sort då hon fyllde 50, sedan dess har jag använt den mer än någon annan. Nu har jag en helt egen!), en check på 5k, ny liten liten bärbar dator, väska tillhörande datorn, kinamat-set (eller vad man ska kalla det), en skål som ser ut som en tomte med luvan som lock och sist men inte minst en valfri tröja.
Tror jag fick med allt där.

Kortfattat en supermysig jul med mamma, pappa, bror, mormor, morfar, hunden och mig själv!

En orms äventyr

Superbra film av min bror och hans flickvän.
5 av 5 nachos!

Last of MJ

Michael Jackson's sista, bra saker att bli frisk till.
R.I.P.

♫ Michael

Ibland är det okej att gnälla...

Förfärlig halsont, hög puls, långvarig smärta i stortån och övriga kroppen. Fysikprov, matte C nationella inom allt för snar framtid. Trasig dator. Dåligt med sömn, konstant huttrande, nedsatt kroppskontroll etc etc.
Det är som om allt är emot mig just nu, men det är klart, det stämmer ju självklart inte...?

♫ Adam Lambert - Whataya want from me (acoustic)

Ständigt tjat om denna Bentley...

Jag vet, men jag bara måste. Sista saken (för tillfället...).


Irriterande irriterad

Ibland blir jag irriterand, åh så irriterad. Som denna gången, jag vet inte varför jag är irriterad, och det gör mig ännu mer irriterad. Sedan kommer de gånger då man tror man vet varför man är irriterad, och då blir man ännu mer irriterad för att det man tror sig irriteras på är så litet att det egentligen borde vara totalt obetydligt för en själv. Är det inte irriterande när sånt händer?...

♫ Doo-Wops & Hooligans

#1 Bentley

Igår var SVT hos oss för att filma och intervjua vår skolkock Tobias Bentley, och även en intervju har dykt upp på P4 radio. Finns att lyssna på här (klippet börjar ca. 8.45 in i klippet). Världens bästa skolkock har vi, hurra!

It's like wishing for rain as I stand in the desert




Lika bra som för flera år sedan:

♫ Ron Pope - A drop in the ocean

Du är som att andas för

♫ Petter ft Veronica Maggio - Längesen

Back to 08

Kom hem igår kväll strax innan 12 efter en otroligt intressant, men ack så mysig, tripp till Köpenhamn med jenterna. Detajler och bilder lär förhoppningsvis dyka upp lite senare.
Take care.

Danmark

Nu, om ca. 7 timmar sitter jag på ett tåg (förhoppningsvis) på väg mot Danmark med några av mina tjejer. Åker dit utan kameran dock, men hittar väl åtminstoe en kompaktkamera i någon väska som jag kan stjäla lite, så något ska jag nog kunna fixa. Hemma på onsdag kväll, får se hur allt går tills dess.
Tjing!

Jay Smith

Jay Smith's första ute. Jag är som sagt helt såld på honom!

♫ Jay Smith

dagen efter Dagen

Kanske lite sen hälsning, men vad gör det? God jul, gott folk!




Årets julklappar: Världens mysigaste filt (mamma fick en av samma sort då hon fyllde 50, sedan dess har jag använt den mer än någon annan. Nu har jag en helt egen!), en check på 5k, ny liten liten bärbar dator, väska tillhörande datorn, kinamat-set (eller vad man ska kalla det), en skål som ser ut som en tomte med luvan som lock och sist men inte minst en valfri tröja.
Tror jag fick med allt där.

Kortfattat en supermysig jul med mamma, pappa, bror, mormor, morfar, hunden och mig själv!

En orms äventyr

Superbra film av min bror och hans flickvän.
5 av 5 nachos!

Last of MJ

Michael Jackson's sista, bra saker att bli frisk till.
R.I.P.

♫ Michael

Ibland är det okej att gnälla...

Förfärlig halsont, hög puls, långvarig smärta i stortån och övriga kroppen. Fysikprov, matte C nationella inom allt för snar framtid. Trasig dator. Dåligt med sömn, konstant huttrande, nedsatt kroppskontroll etc etc.
Det är som om allt är emot mig just nu, men det är klart, det stämmer ju självklart inte...?

♫ Adam Lambert - Whataya want from me (acoustic)

Ständigt tjat om denna Bentley...

Jag vet, men jag bara måste. Sista saken (för tillfället...).


Irriterande irriterad

Ibland blir jag irriterand, åh så irriterad. Som denna gången, jag vet inte varför jag är irriterad, och det gör mig ännu mer irriterad. Sedan kommer de gånger då man tror man vet varför man är irriterad, och då blir man ännu mer irriterad för att det man tror sig irriteras på är så litet att det egentligen borde vara totalt obetydligt för en själv. Är det inte irriterande när sånt händer?...

♫ Doo-Wops & Hooligans

#1 Bentley

Igår var SVT hos oss för att filma och intervjua vår skolkock Tobias Bentley, och även en intervju har dykt upp på P4 radio. Finns att lyssna på här (klippet börjar ca. 8.45 in i klippet). Världens bästa skolkock har vi, hurra!