I dessa fest-tider

Min tre-tröjors-önskelista dög tydligen inte, så här kommer en lite längre lista med länkar och allt av saker och ting jag kan tänka mig äga...:
 
          All over lace shirt (strl: 10) (Mycket eftertraktad och lite extra svår - går endast att beställa via
             hemsidan)
          ○ Saints & Mortals Burnt, Brown (strl: Small)
          ○ Saints & Mortals Pat, Grey (strl: Small)
          ○ Saints & Mortals Text, Khaki (strl: x-small)
  • Presentkort
          ○ H&M
          ○ Carlings
          ○ Kicks
          ○ Topshop (prio till nätbutik, vet inte om dom man köper i fysiska butiken gäller till nätbutiken och tvärt om?)

151112

Jag lever. Ville bara säga det, ifall någon undrade. För att fira det kommer här tre tröjor jag kan tänka mig äga nu i födelsedags- och juletider (för jag fyller ju faktiskt år om bara 9 dagar, sen är det bara en månad kvar till julafton).
Kärlek på er alla.

I dessa fest-tider

Min tre-tröjors-önskelista dög tydligen inte, så här kommer en lite längre lista med länkar och allt av saker och ting jag kan tänka mig äga...:
 
          All over lace shirt (strl: 10) (Mycket eftertraktad och lite extra svår - går endast att beställa via
             hemsidan)
          ○ Saints & Mortals Burnt, Brown (strl: Small)
          ○ Saints & Mortals Pat, Grey (strl: Small)
          ○ Saints & Mortals Text, Khaki (strl: x-small)
  • Presentkort
          ○ H&M
          ○ Carlings
          ○ Kicks
          ○ Topshop (prio till nätbutik, vet inte om dom man köper i fysiska butiken gäller till nätbutiken och tvärt om?)

151112

Jag lever. Ville bara säga det, ifall någon undrade. För att fira det kommer här tre tröjor jag kan tänka mig äga nu i födelsedags- och juletider (för jag fyller ju faktiskt år om bara 9 dagar, sen är det bara en månad kvar till julafton).
Kärlek på er alla.