Wiiiiie

Så himlans bra line-up till idol nu alltså, sjukligt taggad! Woaaaah!


Ny kategori!

Nu har den nya kategorin "tips och trix" poppat upp på bloggen där helt enkelt olika tips och trix från A till, inte O, utan till Ö kommer dyka upp. Bland annat kommer photoshoptips, mat-tips och skönhetstips som jag finner värda läggas upp för att ni, kära läsare, ska få ta del utav så otroligt exklusiva saker som mina egna åsikter om saker och ting. Hur awesome är inte det?!

211111

Fysikprovet igår som jag för en gångs skull pluggat lite extra till gick ju lagom...dåligt. Dagens shoppingrunda med mamma kom alltså väl till pass, jag kallar det tröstshopping vilket är en väldigt bra skoldepressions-terapi. Det fyndades en hög med diverse oljor som ska vara bra för bägge hud och hår på alla möjliga sätt; jojobaolja, ricinolja och nagelolja samt ett cerat som jag raffade åt mig i all hast (dvs det blev inte den sorten jag skulle önskat, men vem vet, detta kanske är lika bra om inte bättre?). Imorgon ska jag ta och testa alla nya produkter jag skaffat och se om de verkligen är sådana mirakeloljor som man hört, lär återkomma till detta.
Förutom oljorna hittade jag två übersöta trosor och en frän halsduk. Fysikprovet är alltså gott som glömt, så jag taggar järnet för morgondagens matteprov istället, bättre lycka denna gång kanske.


120911

Känner lite att Idol borde få sig en egen kategori i min blogg snart, men nej, musik-kategorin får duga. Väldans bra tjejer, dock, har ingen lyckats slå Moa Lignell än så länge.



110911

Dagens "idolfastnare" (dvs. människa som gjorde intryck):



Dessutom får Johannes komma med, för han gjorde faktiskt avtryck på mig. Jag blir otroligt irriterad på att han verkligen har potential och var faktiskt bland de bästa i dagens program, men att han väljer att sjunga en så opassande låt. Jag kan hålla med många som tycker att Laila överreagerade, men jag förstår hur hon tänker när det faktiskt är många barn som kollar på programmet. Sen kan man ju komma med att de ändå inte förstår, men det går ju förstås att diskuteras...


Nine Eleven

Tio år har gått. Idag går tankarna till allt och alla som tog någon som helst skada av terrorattacken mot World Trade Center 11 september 2001.

100911

Träffade töserna nedan som jag inte träffat på cirkus 2-3 år (åtminstone den blonda). Fikade medan vi tog oss en nostalgisk tripp genom vårt förflutna. Hur mysigt som helst, underbara människor.


Save me from the ones that haunt me in the night.

En av få låtar som bokstavligt talat får mig att sätta gråten i halsen...
Till detta tillhör att känna till denna händelse.


Jag är kär...

Nästan iallafall.


Wiiiiie

Så himlans bra line-up till idol nu alltså, sjukligt taggad! Woaaaah!


Ny kategori!

Nu har den nya kategorin "tips och trix" poppat upp på bloggen där helt enkelt olika tips och trix från A till, inte O, utan till Ö kommer dyka upp. Bland annat kommer photoshoptips, mat-tips och skönhetstips som jag finner värda läggas upp för att ni, kära läsare, ska få ta del utav så otroligt exklusiva saker som mina egna åsikter om saker och ting. Hur awesome är inte det?!

211111

Fysikprovet igår som jag för en gångs skull pluggat lite extra till gick ju lagom...dåligt. Dagens shoppingrunda med mamma kom alltså väl till pass, jag kallar det tröstshopping vilket är en väldigt bra skoldepressions-terapi. Det fyndades en hög med diverse oljor som ska vara bra för bägge hud och hår på alla möjliga sätt; jojobaolja, ricinolja och nagelolja samt ett cerat som jag raffade åt mig i all hast (dvs det blev inte den sorten jag skulle önskat, men vem vet, detta kanske är lika bra om inte bättre?). Imorgon ska jag ta och testa alla nya produkter jag skaffat och se om de verkligen är sådana mirakeloljor som man hört, lär återkomma till detta.
Förutom oljorna hittade jag två übersöta trosor och en frän halsduk. Fysikprovet är alltså gott som glömt, så jag taggar järnet för morgondagens matteprov istället, bättre lycka denna gång kanske.


120911

Känner lite att Idol borde få sig en egen kategori i min blogg snart, men nej, musik-kategorin får duga. Väldans bra tjejer, dock, har ingen lyckats slå Moa Lignell än så länge.



110911

Dagens "idolfastnare" (dvs. människa som gjorde intryck):



Dessutom får Johannes komma med, för han gjorde faktiskt avtryck på mig. Jag blir otroligt irriterad på att han verkligen har potential och var faktiskt bland de bästa i dagens program, men att han väljer att sjunga en så opassande låt. Jag kan hålla med många som tycker att Laila överreagerade, men jag förstår hur hon tänker när det faktiskt är många barn som kollar på programmet. Sen kan man ju komma med att de ändå inte förstår, men det går ju förstås att diskuteras...


Nine Eleven

Tio år har gått. Idag går tankarna till allt och alla som tog någon som helst skada av terrorattacken mot World Trade Center 11 september 2001.

100911

Träffade töserna nedan som jag inte träffat på cirkus 2-3 år (åtminstone den blonda). Fikade medan vi tog oss en nostalgisk tripp genom vårt förflutna. Hur mysigt som helst, underbara människor.


Save me from the ones that haunt me in the night.

En av få låtar som bokstavligt talat får mig att sätta gråten i halsen...
Till detta tillhör att känna till denna händelse.


Jag är kär...

Nästan iallafall.