251113

Dagen efter födelsedagen, och nu är jag 20 år (på riktigt). Har haft en så himla bra helg och jag vill tacka alla som var med och bidrog till att det blev så. Haft finbesök av mormor och morfar, haft tjejmiddag (inklusive Axel, Anton, Sof samt pojkvännen Joakim) på Vapiano, haft födelsedagsmiddag på Melanders, haft tårtkalas, fått frukost på sängen och till frukosten severades ett extremt fint uppträdande av sång. Födelsedagen (helgen) kunde inte blivit bättre, tack!
 
Fick mitt Sigma 30mm i present, så här är en helt betydelselös bild på mina skor(/skosnören). Love it!
 

251113

Dagen efter födelsedagen, och nu är jag 20 år (på riktigt). Har haft en så himla bra helg och jag vill tacka alla som var med och bidrog till att det blev så. Haft finbesök av mormor och morfar, haft tjejmiddag (inklusive Axel, Anton, Sof samt pojkvännen Joakim) på Vapiano, haft födelsedagsmiddag på Melanders, haft tårtkalas, fått frukost på sängen och till frukosten severades ett extremt fint uppträdande av sång. Födelsedagen (helgen) kunde inte blivit bättre, tack!
 
Fick mitt Sigma 30mm i present, så här är en helt betydelselös bild på mina skor(/skosnören). Love it!