Om mig

Jennie Ängeby, 18 år (93-11-24). Går tredje året naturkunskap på ett mediagymnasium i Täby. Boxas, rider och spelar gitarr. Fotograferar i mån av tid men känner mer och mer hur jag varken har den tid eller ork jag behöver för att kunna satsa mer på mina intressen. Använder mig för tillfället av en Nikon D50 m. tillbehör som jag haft sedan ett antal åt tillbaka, men känner nu att det är på tiden att gradera upp mig så ett kamerabyta lär ske inom inte allt för snar framtid.

Har rätt konstig humor, en hund (eurasier), en bror, mamma och pappa, och nås enklast på;
[email protected]
som är min helt vanliga MSN-adress.


Om mig

Jennie Ängeby, 18 år (93-11-24). Går tredje året naturkunskap på ett mediagymnasium i Täby. Boxas, rider och spelar gitarr. Fotograferar i mån av tid men känner mer och mer hur jag varken har den tid eller ork jag behöver för att kunna satsa mer på mina intressen. Använder mig för tillfället av en Nikon D50 m. tillbehör som jag haft sedan ett antal åt tillbaka, men känner nu att det är på tiden att gradera upp mig så ett kamerabyta lär ske inom inte allt för snar framtid.

Har rätt konstig humor, en hund (eurasier), en bror, mamma och pappa, och nås enklast på;
[email protected]
som är min helt vanliga MSN-adress.