OTROLIGT viktig information(!)

Eftersom det snart är en sån där lagom stor dag där jag fyller år är det god tid att lägga ut den där årliga, efterlängtade, önskelistan. Den finns (woaaah!), men innan  (aoooh...) den läggs ut för allmänheten så måste en av alla önskningarna särbehandlas, för det är sånt som händer när man går runt och är sådär helt underbar.

Denna (klick!) tröja, i storlek (S)/M. Det är min högsta önskan att äga den. Nästan iallafall. Helt fantastico, som en spanjor skulle uttrycka sig.

131011

Livets (?) sista skolfoto - check.

TUMBLR

Nu är jag lika mainstream som alla andra små hipsterbarn som hänger på tumblr, bara för att jag inte ska sitta och dra "känslogoja" på denna blogg. Kika in och klicka på"follow-knappen" och allt vad ni nu vill och kan så kan ni följa mig och mina ursköna humörsvängningar vare sig jag är arg, ledsen, hög på kärlek eller allmänt lättroad.
Klicka bara precis här (eller på "tumblr" under min "diverse"-kategori) så ploppar min tumblr-sida upp på nolltid.
PEACE

MMmmmmmarabou

Skulle jag gifta mig med en choklad här och nu skulle jag lätt gifta mig med Marabou Sensation Strawberry Cheescake och vid sidan om ha ett stort glas mjölk.
Just sayin', marabou + mjölk = mums. Enkel subtraktion.


...ja



Känner att det osar humörsvängningar här?! Yesno. Det är inte jag, det är ni...

...


Precis så...

OTROLIGT viktig information(!)

Eftersom det snart är en sån där lagom stor dag där jag fyller år är det god tid att lägga ut den där årliga, efterlängtade, önskelistan. Den finns (woaaah!), men innan  (aoooh...) den läggs ut för allmänheten så måste en av alla önskningarna särbehandlas, för det är sånt som händer när man går runt och är sådär helt underbar.

Denna (klick!) tröja, i storlek (S)/M. Det är min högsta önskan att äga den. Nästan iallafall. Helt fantastico, som en spanjor skulle uttrycka sig.

131011

Livets (?) sista skolfoto - check.

TUMBLR

Nu är jag lika mainstream som alla andra små hipsterbarn som hänger på tumblr, bara för att jag inte ska sitta och dra "känslogoja" på denna blogg. Kika in och klicka på"follow-knappen" och allt vad ni nu vill och kan så kan ni följa mig och mina ursköna humörsvängningar vare sig jag är arg, ledsen, hög på kärlek eller allmänt lättroad.
Klicka bara precis här (eller på "tumblr" under min "diverse"-kategori) så ploppar min tumblr-sida upp på nolltid.
PEACE

MMmmmmmarabou

Skulle jag gifta mig med en choklad här och nu skulle jag lätt gifta mig med Marabou Sensation Strawberry Cheescake och vid sidan om ha ett stort glas mjölk.
Just sayin', marabou + mjölk = mums. Enkel subtraktion.


...ja



Känner att det osar humörsvängningar här?! Yesno. Det är inte jag, det är ni...

...


Precis så...