GOD JUL!

24 december 2011, min artonde jul. Tråkigt att snön försvann, men det ska då inte få förstöra min jul.
GOD JUL NISSAR OCH RENAR!

Då var det Jul igen! [Edit 16/12]

Den åker ner lika fort som den åker upp igen, årets julönskelista, den var ju precis uppe som en födelsedagsönskelista. Det är nämligen så att det är jullov om tre dagar (då tredje är en julavslutning), otroligt vad fort det går!
(Utan speciell inbördes ordning, dock är det uppfetade lite extra eftertraktat)
  • Pengar, pengar, pengar
  • Canon EOS 5D mk II (alt. EOS 7D)
  • iPhone 4s (vit)
  • Presentkort
    • H&M
    • Kicks
  • Mysiga tröjor

Där mina vänner, lägg det på minnet. Och glöm inte bort min urskönt humörsvängande Tumblr-blogg som ni kan hitta här.
Peace!

* = nyupplagt sedan senast edit

Liten uppdate

Det har varit galet sedan 24e november. 18 år, jag är ta mig sjutton gammal nu, och när jag väl tänker efter hade jag helst stannat vid 17. Dagarna har varit hektiska, men ändå åh så bra. Firade födelsedagen på det bästa tänkbara sätt - med mamma, pappa, bror, brors flickvän och mormor och morfar. Bara familjen och en trevlig middag på Texas Longhorn, inte illa för en torsdag. Helgerna efter det har varit galna, så bra men samtidigt så stört pantade, speciellt denna helg. Mobilen är borta, vid otur stulen, vilket betyder att jag har panik och ingen kan nå mig förutom via facebook, och hur kul är det?! Tappade plånboken i en soffa på en klubb, fick tillbaka den tom på kontanter. Tack(!) den oerhört kretina människa som verkat tänkt att plånboken förmodligen låg där för att man skulle plocka ut kontanterna. Men vad ska jag säga, tack(!) för du åtminstone lämnade kvar resten! Idiotin flödar.

Glada nyheter för min del är att en kille som jobbar på Ace, klubben vi besökte, svarade på mammas mejl idag (hon skickade idag, jag i söndags. Vad är detta för skit?!) och lovade att leta upp den på fredag om den inte nu är stulen. Och ännu mer hoppfull blev man då man hörde att de endast har öppet på fredagar och lördagar, dvs inga nya, påverkade, personer har varit där och röjt! Ja hurra. Håller tummarna för att någon godhjärtad själ ska meddela mig i helgen om att min mobil finns att hämta, och att den mår lika bra som förut!

En till helkollrig sak är att vi får jullov om NIO dagar. Hur stört är inte det?! Väl behövligt, gäller att förbereda sig inför det absolut sista nationella provet i matematik som nu för min del kommer göras någonsin. Förväl även du, Matematik E.

Edit: Har nu en gammal men fungerande telefon och fått ett nytt simkort, dvs jag är fullt nåbar på mitt vanliga nummer, precis som förut.

GOD JUL!

24 december 2011, min artonde jul. Tråkigt att snön försvann, men det ska då inte få förstöra min jul.
GOD JUL NISSAR OCH RENAR!

Då var det Jul igen! [Edit 16/12]

Den åker ner lika fort som den åker upp igen, årets julönskelista, den var ju precis uppe som en födelsedagsönskelista. Det är nämligen så att det är jullov om tre dagar (då tredje är en julavslutning), otroligt vad fort det går!
(Utan speciell inbördes ordning, dock är det uppfetade lite extra eftertraktat)
  • Pengar, pengar, pengar
  • Canon EOS 5D mk II (alt. EOS 7D)
  • iPhone 4s (vit)
  • Presentkort
    • H&M
    • Kicks
  • Mysiga tröjor

Där mina vänner, lägg det på minnet. Och glöm inte bort min urskönt humörsvängande Tumblr-blogg som ni kan hitta här.
Peace!

* = nyupplagt sedan senast edit

Liten uppdate

Det har varit galet sedan 24e november. 18 år, jag är ta mig sjutton gammal nu, och när jag väl tänker efter hade jag helst stannat vid 17. Dagarna har varit hektiska, men ändå åh så bra. Firade födelsedagen på det bästa tänkbara sätt - med mamma, pappa, bror, brors flickvän och mormor och morfar. Bara familjen och en trevlig middag på Texas Longhorn, inte illa för en torsdag. Helgerna efter det har varit galna, så bra men samtidigt så stört pantade, speciellt denna helg. Mobilen är borta, vid otur stulen, vilket betyder att jag har panik och ingen kan nå mig förutom via facebook, och hur kul är det?! Tappade plånboken i en soffa på en klubb, fick tillbaka den tom på kontanter. Tack(!) den oerhört kretina människa som verkat tänkt att plånboken förmodligen låg där för att man skulle plocka ut kontanterna. Men vad ska jag säga, tack(!) för du åtminstone lämnade kvar resten! Idiotin flödar.

Glada nyheter för min del är att en kille som jobbar på Ace, klubben vi besökte, svarade på mammas mejl idag (hon skickade idag, jag i söndags. Vad är detta för skit?!) och lovade att leta upp den på fredag om den inte nu är stulen. Och ännu mer hoppfull blev man då man hörde att de endast har öppet på fredagar och lördagar, dvs inga nya, påverkade, personer har varit där och röjt! Ja hurra. Håller tummarna för att någon godhjärtad själ ska meddela mig i helgen om att min mobil finns att hämta, och att den mår lika bra som förut!

En till helkollrig sak är att vi får jullov om NIO dagar. Hur stört är inte det?! Väl behövligt, gäller att förbereda sig inför det absolut sista nationella provet i matematik som nu för min del kommer göras någonsin. Förväl även du, Matematik E.

Edit: Har nu en gammal men fungerande telefon och fått ett nytt simkort, dvs jag är fullt nåbar på mitt vanliga nummer, precis som förut.